1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia to 1 – 2 dni roboczych. Czas ten jest potrzebny na zaksięgowanie płatności, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. O poszczególnych etapach realizacji powiadomimy Cię w e-mailu.

2. Czy jest możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze towaru?

Tak. Przy zamówieniu prosimy wybrać opcję "pobranie". 

3. Czy mogę zwrócić towar?

Tak, jeśli chcesz zwrócić produkt lub całe zakupy możesz to zrobić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Wydłużyliśmy okres zwrotu, by zakupy były bezpieczne i przyjemne.

4. Jak zwrócić towar?

O chęci zwrotu poinformuj nas najlepiej drogą mailowo na adres: market@iviter.pl
Następnie wyślij zwracany towar na adres:

  • Iviter Market
  • Plac Konstytucji 5
  • 00-657 Warszawa
  • 501648108

Aby cała procedura przebiegła sprawnie dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu.

5. Nie mam formularza zwrotu – co mam zrobić?

Formularz zwrotu nie jest obowiązkowy. Jeśli nie masz formularza dołącz do przesyłki ze zwrotem kartkę z numerem zamówienia. Błyskawicznie przyjmiemy zwracany towar i zwrócimy pieniądze. To ważny dodatek. Bez niego sprawne opracowanie zwrotu i zwrot środków może potrwać dłużej.

6. Jak mogę zgłosić reklamację?

Jeśli otrzymany produkt posiada wadę (na przykład jest uszkodzony), masz prawo zgłoszenia reklamacji. Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta mailowo pod adresem market@iviter.pl lub telefonicznie pod numerem 501648108 podając:

  • numer zamówienia, w którym znajdował się wadliwy produkt
  • krótki opis wady reklamowanego produktu lub zdjęcie, na którym widoczna będzie wada produktu (nieobowiązkowe)
  • żądanie reklamacyjne (obniżenie ceny, naprawa, zwrot środków, wymiana na nowy produkt wolny od wad).

Zostanie ona przyjęta i rozpatrzona w terminie 14 dni od zgłoszenia. Reklamację możesz również złożyć w inny dowolny sposób (np. pisemnie).

7. Czy zakupiony w sklepie internetowym towar można oddać/ wymienić w sklepie stacjonarnym?

Tak

8. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Pod numerem telefonu 501648108

9. Nie udało się opłacić zamówienia – jak dokończyć transakcję?

Klient posiadający zarejestrowane konto klienta w  Iviter Market może dokończyć płatność ze swojego konta w zakładce ZAMÓWIENIA lub oczekiwać na maila który przyjdzie do 2 godzin po wykrycia braku płatności i po 24 godzinach gdzie będziesz miał jeszcze czas 48 godzin po ich upływie zamówienie zostanie anulowane.

10. Anulowanie nieopłaconego zamówienia.

Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.

11. Anulowanie opłaconego zamówienia.

Aby anulować opłacone zamówienie skontaktuj się z numerem 501648108 lub napisz pod adres mailowy market@iviter.pl. Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze informacje.